torek, 14. december 2010

Darila

Zdi se mi da živim v nekem svojem svetu, kjer si sama določam praznične dni in s tem tudi dneve obdarovanja.
In s čim se obdarujem? Ponavadi je daleč od materialnih dobrin. Težko bi že to izvedla, ker mi je hoja po trgovinah in nakupovalnih središčih ena velika muka. Ponavadi je nujno zlo.
Največje darilo je lep dan. To je tisti dan ko se zjutraj zbudim z eno posebno energijo, ko pomislim da bi ta dan lahko premaknila gore, ko me čakajoče delo spravlja v dobro voljo in ne v nemogoč obup. Dan ki se zaključi s preganjanjem zveri in s prijetno utrjenostjo. Če je v takem dnevu še kje kakšno dobro kafe s prijetnim klepetom in ravno prav začinjenim bentanjem je še toliko lepše.
Pa je to pravo obdarovanje? Zame je!
Ampak ljudje velikokrat merimo darila z materialno vrednostjo. Darilo katero kupiš v trgovini, zaviješ v darilni paket in okrasiš z mašnico? A je to sploh darilo? Nekaj kar kupiš, zato ker moreš. Darilo ki prinese kratkoročni nasmeh na obraz. Darilo katerega boš pozabil v kratkem času. Darilo katero nima niti kančka truda in osebnosti, samo poteg s plastično kartico.
Pred leti mi je prijatelj rekel:" Kaj ti pomaga nov televizor, avto, hiša ko si srečen samo nekaj trenutkov, potem pa začneš gledati za boljšo, večjim, še razkošnejšim in v tistem trenutku postaneš spet nesrečen ker nimaš tega in zopet si v začaranem krogu materialnih želja."
A si vse to zasluži ime darilo?
Katera darila se jaz spominjam. Darila ki so povezana z materialnostjo in ne z lepim dnevom. Medvedka Pikija, ki mi ga je podarila sestra, miško ki je krasila mojo torto ob tretjem rojstnem dnevu, knjigo s katero sem morala ( zaradi popravnega izpita) preživeti celo poletje in še kakšno šolsko leto, koledar ki je bil narejen posebej za mene, dedka mraza ki me je presenetil z načinom kako je prišel ( daril se ne spominjam), plišasto igrače ki je podoba "nadimka", doma narejenimi piškoti. Ostala darila z neko strašno vrednostjo so nekje pozabljena. Morem prav pobrskati po spominu, da si jih še spomnim.
In ko gledam ljudi, ki si belijo glavo kaj bodo nekomu kupili, se vedno vprašam: Ali se bodo obdarjenci zapomnili to novo leto po tem darilu? Ali jih bo to darilo res osrečilo? Ali bo samo še en stvar več?"
En dober klepet, nasmeh, kava, sprehod, lovljenje snežink, piškot, prijetno družinsko kosilo, ....,......, to so darila! Darila z vrednostjo!

1 komentar:

  1. Se strinjam s to objavo. Najlepša darila so tista, ko ti nekdo podari nekaj svojega časa in s tabo preživi lep dan :)

    OdgovoriIzbriši