torek, 7. julij 2009

Odisejada- Kako najti Slovenijo

Pot iz Romunije je za našo ekipo, bila nekaj posebnega. Uspelo se nam je izogniti vsem velikim cestnim luknjam, ki smo jih srečevali, ko smo prihajali v Romunijo. Ampak tukaj imamo sedaj drugi rekord v 15-ih urah smo opravili 500km v pravo smer in 300km nazaj na vzhod. Samo ciganka ve, kje bi končali če ne bi bilo sončnega vzhoda in Urške, ki je ugotovila da vožnja proti vzhajajočem soncu pelje v napačno smer. Kaj se je dogajalo ne vem. Spomnim se samo tega, da so od mene zahtevali potni list, ker bomo ravnokar prišli na mejo in ko sem se čez nekaj ur zbudila meje še zmeraj nismo srečali. Polna luna v deželi Drakule ima pač svojo moč.
Kljub kislemu vonju ki smo ga oddajali, pošteni lakoti in naveličanosti vožnje, smo najdli tudi zabavo v vsem skupaj. Posebno se je med odmori spanja za zabavo potrudil Tomi, ki je naglas ustvarjal načrte za svoj seminar.
Sms-i so vztrajno prihajali z vprašanji, če smo že doma. Odisejada je trajala 30 ur. In ob sms ki sem ga poslala Y., da smo prispeli v Slovenijo sem nazaj dobila tale odgovor:"Congratulations you´ve reached SLO! Drive cerefully.

2 komentarja:

  1. bahahaha....prosim da se mi izpit orientacije dodeli "a vita" ... ;)
    poleg "črne mambe" pa je itak moje mladostno ime "ciganka šporka" ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hihi, dobro da ste prišli nazaj :D

    OdgovoriIzbriši