nedelja, 1. februar 2009

Čudež ?

Vedno bolj verjamem v preživetvene čudeže, ki se pojavljajo pri ljudeh in živalih.
Mačka, ki je k nam prišla, ko jo je nekdo zavrgel v prvi snežni noči nekje na Zaplani, je v svojem mladem mačjem življenju izgubila že kar nekaj svojih čudežnih sedem življenj. Če pogledam drugače, je imela že nekajkrat srečo v svojem življenju. Prva sreča je to, da jo je v tisti noči našla Sara. Ker se njena štironožca nista strinjala z novim družinskim članom je muca priromala k nam. Muca, ki je pri svojem prvem gonjenju pokazala da je veliko starejša, kot je kazala njena telesna velikost. Takoj po tem je sledila tako imen
ovana rutinska operacija- sterilizacija. In nekaj ur po sterilizaciji izguba še enega življenja. Močna krvavitev, ki je ni bilo moč vstaviti. Krik in jok v hiši, občutek krivde in prepričanje da muca ne more preživeti ob taki izgubi krvi. Oskrba muce v moči svojega znanja, prebita noč in jutranji čudež.

Muca je vse to preživela.
Zjutraj me je samozavestno gledala svojimi vel
ikimi očmi in zdelo se mi je kot da mi govori:" Kako si lahko dvomila, da ne morem tega preživeti? Saj jaz sem vendar Mici!"

Ni komentarjev:

Objavite komentar