ponedeljek, 26. januar 2009

In kdo je Car?

Car ima več vzdevkov. Največkrat ga ljudje poimenujejo kar kamela. Njegova mama Črna, ga je poimenovala Grof. Ampak na goriškem G-ju rečemo nekaj med H in G oz. goriški G. In to je krivo da se je Grof preimenoval v Carja. Moja mama je slišala da je Grofu ime Krof. In po tem dogodku je bil takoj preimenovan. Mislim da vsi vemo zakaj?!

V bistvu sem Carjevo družino šla samo malo pogledati. Seveda sem samo jaz verjela v to. Vsi ostali so vedeli, da bo domov prišel še en labradorec. Še sedaj ne vem, kako so bili tako prepričani v to? Želela sem si majhnega labradorca. In dobila sem kamelo.



Prijetno, prisrčno, na velikih nogah in po duši razvajano mačko. Vesel pes, ki najraje spi v družbi hišnega (vedno lačnega) mačka M`c-a. Pes, ki nadaljuje Gromovo zgodbo in me ravno tako vozi na razne vaje po celi Evropi in me vsak dan pelje na sprehod, privabi v igro s frizbijem in me vsaj dvakrat na teden odpelje na pasji trening. Pravi prijatelj, ki si zmeraj vzame čas zame, če si ga le jaz vzamem za njega.

1 komentar: