torek, 16. marec 2010

Lavinski tečaj 2/2010

Tradicionalno, Vršič. Letos je v dolini že pošteno dišalo po pomladi, ko nas je čakal še lavinski tečaj. Na travnikih so se razcvetele trobentice in v zraku je bil že tisti pravi vonj po sveži travi. Na Vršiču pa me je spet presenetila zima s svojim mrazom. Ne spomnim se kdaj me je nazadnje tako zeblo. Na sebi sem imela oblečenih 5-6 slojev oblačil. Groza! Verjetno je bilo premalo antifriza, no vsaj za mene. Skupina ki mi je bila dodeljena je bila na meji kičastega. Pridni vodniki, psi skoraj brez težav. Edino veter in sneži meteži so uničevali ves ta kič.
Car mi je hvaležen da je ostal doma. She je pa svoj prvi rojstni dan dočakala v delovnem vzdušju.
Popoldanska predavanja so bila zanimiva, večerni pevski zborček "krasen". Sobotni krst v znamenju Butalcev in soljenja mladih reševalskih glav.
Smučk pa verjetno letos še ne bom pospravila.


Slikal Jože

1 komentar: