četrtek, 28. maj 2009

1 miljon vprašanj

Ko mi gre vse narobe se zmeraj sprašujem:"Zakaj je to dobro?" Mogoče bom kdaj zvedela, zakaj po določenem trudu pride poškodba in ne moreš preveriti če si se dovolj trudil. Bi opravila test? Mogoče je pa poškodba prišla zaradi prevelikega strahu, da tega ne bom zmogla? Sem jo sama priklicala?
Kaj pa psička? Zakaj je ona dobila bule? So jo preveč slikali in je moja vraževernost prišla na plan?
Kaj sem pa tukaj narobe mislila?
Zakaj vse te preizkušnje? Ali morem postati še malo bolj trdna?
Mogoče je to kazen? Ali je to nekaj dobrega, kar me varuje pred slabšim? Čas da se malo umirim? Zakaj že?
Mogoče pa je čas še za kaj drugega...? Mogoče? Ali pa samo skok v kaj boljšega? Mogoče bodo pa določene stvari dobile svojo vrednost? Stvari, ki so mi bile do danes samoumevne.

2 komentarja:

  1. Drži se punca! Objem na Primorsko!

    OdgovoriIzbriši
  2. MK rada te imam ;). Vprašanja jemlji pozitivno, vse pi***rije pa tudi ;). Vem da je včasih težko, se pa da, to pa veš ti boljše kot jaz ;).

    OdgovoriIzbriši