ponedeljek, 9. marec 2009

Fizika

...moj večni problem. Nagaja mi predvsem zato, ker mi ne dovoljuje da bi bila na dveh, včasih tudi treh krajih hkrati. Temu sledijo vse možne kombinacije in načrti kje in kdaj sem bom v točno določenem času nahajala. V minuto imam izračunan čas prihoda in odhoda in tisto mojo polurno rezervo, ki si jo moram obvezno vzeti, kajti moje zamujanje meji že na neko vrsto bolezni.
Ta vikend se je začel s petkom in kombinacijo prikazne vaje in letalskega odhoda. Prijeten prikaz, ki me je prikrajšal še za ene hlače. (Kriva je moja lenoba, ker se mi ni zdelo da bi oblekla kombinezon. ) Hiter prikaz našega dela, malo samohvale (upravičene), za kratek čas prijetno druženje in odhod, da ne zamudim prihoda na letališče. Še prej registracija pri ZM in že sedim na letalu za Zürich. Nekateri istočasno hitijo v Gotenico. (Te kombinacije mi ni uspelo uskladiti). Na letališču pri prevzemu avtomobila, zopet Jugoslovansko presenečenje in posledica je za dve številki večji avto.
200 km vožnje hitro mine, saj je na sopotnikovem sedežu sedela Katja.
Cilj -Murten, prijetno švicarsko mestece na meji med nemškim in francoskim delom Švice. Opozorilo lastnice hotela, da imajo v tem času karneval in da bo v petek malo glasnejša muzika je bilo upravičeno. Na hodniku, pred sobami, je 30 navdušenih bobnarjev in trobentačev veselo igralo in to vso zvrst glasbe, tudi Metalico.
Naslednje jutro so se le začeli sodniški dnevi, razlog zaradi katerega sem odletela v Švico. Pozdravimo vse po vrsti in pričnemo z resnejšim delom. Zame je bilo zelo zanimivo, tako in drugače. Nakazovanje s prinosilom je imelo prav posebno težo, predvsem ker sem videla da tudi ostalim ni vse jasno, tako kot meni ne. Še vedno ta pasji sodniški svet ne razumem. Ob določenem času se mi zazdi,da jih gledam iz nekega drugega planeta. Karneval je potekal tako ali drugače.
Ob koncu sodniških dnevov še pometanje predavalnice. (Kazen za klepet mora biti). Obvezen nakup čokolad in let domov.
Sem se pa 100% odločila, da voznik taxija ni delo zame.
In vem, da bom imela z Fiziko še kar naprej probleme. Začnejo se že v četrtek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar